Podejście do gadżetów reklamowych

Gadżet reklamowy z jednej strony dla wielu może być zbytecznym śmieciem, który będzie się walał po domu aż w końcu trafi do śmietnika, a dla innych będzie super pamiątką, którą zapamiętają naprawdę na długo. Będzie się kojarzyć z pamiętnym dla danej osoby wydarzeniem, takim jak pierwsze wyjechanie na jakiś konwent tematyczny, gdzie dostaliśmy w ramach promocji, na przykład koszulkę z logiem lubianego produktu (komiksu, gry, filmu itp…). A nawet ci, którym nie za bardzo podejdzie do gustu dany gadżet reklamowy, mogą chociaż docenić postaranie firmy, a konkretniej jej działu marketingowego, który musiał przysiąść, zaprojektować i wykonać (albo zlecić jedno i drugie podwykonawcom) coś co powinno w swoich założeniach spodobać się szerszej grupie odbiorców danego tematu albo chociaż podejść zachowawczo by nikt nie mógł się przyczepić, a raczej skinąć głową z uznaniem, że „nie ma tragedii”.

Czytaj dalej „Podejście do gadżetów reklamowych”