Marketing w firmach

Marketing to…

Marketing to proces, dzięki któremu ludzie przekonują się do produktów i usług, a następnie je kupią. Jest to szerokie pojęcie używane do opisania wielu różnych działań, ale wszystkie mają wspólny cel – wpływanie na zachowania konsumentów.

Działania marketingowe mogą być różne, od reklamy (np. reklamy telewizyjne) po opracowywanie nowych produktów lub usług w celu stworzenia na nie popytu lub sponsorowanie wydarzeń, takich jak koncerty lub drużyny sportowe. Kampanie marketingowe są często projektowane w tych celach:
-zwiększenie świadomości marki firmy;
-przekonanie potencjalnych klientów do zakupu ich produktu;
-lub generować możliwości public relations bez wyraźnego proszenia o zasięg.
Najskuteczniejsze kampanie marketingowe to te, które są ukierunkowane na kluczowe dane demograficzne, takie jak wiek i płeć, a jednocześnie uwzględniają takie czynniki, jak położenie geograficzne i zainteresowania.
Wiele sposobów na kampanie marketingowe

Istnieje wiele sposobów prowadzenia kampanii marketingowej.

Tradycyjne kampanie marketingowe obejmują billboardy, kampanie SMS, reklamy prasowe i reklamy telewizyjne. Bardziej innowacyjne kampanie mogą wykorzystywać drony lub rozszerzoną rzeczywistość. Tutaj dużo zależeć będzie od kreatywności i budżetu jaki będzie poświęcony na nasze działania.